Google reklamos investicijų grąžos matavimas. Kas yra svarbiausia?

Ar jus domina Google reklama ir jos naudojimas siekiant padidinti srautą ir padidinti investicijų grąžą? Jei taip, turite suprasti, kaip išmatuoti šių kampanijų investicijų grąžą (ROI). Šiame straipsnyje bus pateiktas išsamus „Google Ads” investicijų grąžos matavimo gidas.

Kuo remdamiesi galėsite stebėti savo srautą ir konversijas?

Pirmasis žingsnis siekiant suprasti kampanijos veiksmingumą – stebėti savo srautą ir konversijas. Turėtumėte stebėti tiek organinius (neapmokamus), tiek mokamus apsilankymus savo svetainėje, taip pat bet kokias dėl šių apsilankymų atsiradusias konversijas. Stebėdami šiuos duomenis galėsite nustatyti, kurie raktažodžiai duoda geriausius kampanijos rezultatus, todėl galėsite juos atitinkamai koreguoti ir optimizuoti.

Šiuos duomenis taip pat galite suskirstyti pagal įrenginio tipą, vietą, paros laiką ir pan. Tai gali suteikti vertingų įžvalgų apie tai, kas sąveikauja su jūsų skelbimais ir kur jie yra. Šių rodiklių supratimas gali padėti jums patobulinti tikslinės atrankos strategijas ir užtikrinti, kad pasieksite tinkamus žmones tinkamu laiku.

Analizuokite vieno paspaudimo kainą (CPC)

Kita svarbi metrika, pagal kurią vertinama investicijų grąža, yra vieno paspaudimo kaina (CPC). Ši metrika parodo, kiek jums kainuoja kiekvienas skelbimo paspaudimas. Kuo mažesnė CPC, tuo geriau; tai reiškia, kad daugiau žmonių įsitraukia į jūsų skelbimą, o už tai nereikia mokėti per daug. Svarbu sekti CPC laikui bėgant, kad galėtumėte nustatyti naudotojų elgsenos tendencijas ir atitinkamai koreguoti. Be to, analizuodami duomenis , atkreipkite dėmesį į tokius veiksnius kaip vidutinė pozicija, tai padės jums geriau suprasti, kokia gali būti tam tikrų raktažodžių ar rinkų konkurencija.

Apskaičiuokite reklamos išlaidų grąžą (ROAS)

. Ši metrika parodo, kiek pinigų įmonė uždirba iš kiekvieno reklamai išleisto euro. Norint apskaičiuoti ROAS, visas iš visų šaltinių gautas pajamas padalykite iš visų reklamos išlaidų per tam tikrą laikotarpį. Kuris gali būti nuo kelių dienų iki kelių mėnesių ar ilgesnis, priklausomai nuo to, kas tikslinga jūsų įmonės tikslams, – ir padauginkite iš 100 %. Pavyzdžiui, jei per mėnesį iš viso gavote 1000 EUR pelno, o visos reklamos išlaidos sudarė 500 eurų, jūsų ROAS būtų 200 %. Tai reiškia, kad už kiekvieną per tą laikotarpį reklamai išleistą dolerį buvo uždirbti du eurai pajamų.

Gali atrodyti sudėtinga- tačiau tai įmanoma

Išmatuoti „Google” skelbimų investicijų grąžą nėra taip sunku, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Tereikia tik stebėti ir analizuoti pagrindinius rodiklius, tokius kaip srautas ir konversijos, vieno paspaudimo kaina (CPC) ir reklamos išlaidų grąža (ROAS). Kai gerai suprasite šiuos rodiklius, galėsite priimti pagrįstus sprendimus, kaip geriausiai optimizuoti kampanijas ateityje. Bet turėkite mintyje, jog tai kainuos papildomai Jūsų laiko, kuris šiomis dienomis yra labai brangus.

Reikalinga Google reklama? Kreipkitės į profesionalus. https://bereklamosnegerai.lt/google-reklama/