Kaip atgauti pradelstus mokėjimus?

Labai svarbu palaikyti gerus santykius su klientu. Tačiau kai ateina laikas rinkti mokėjimus, viskas gali būti sudėtinga, ypač jei jie vėluoja. Yra daug būdų, kaip išvengti pavėluotų mokėjimų, bet ką daryti, jei atlikote savo darbo dalį, o apmokėjimas vis dar nebuvo atliktas? Kai turėsite atlikti pradelstą mokėjimą, žinodami įvairius veiksmus, kurių galite imtis (nesvarbu, ar tai būtų asmeninis, trečiosios šalies ar teisinis), padėsite išlaikyti savo verslą ir pinigų srautus. Štai kaip galite efektyviai susigrąžinti pradelstus mokėjimus ir susigrąžinti pinigus į savo registrą. Skolų grąžinimo planas: kaip susigrąžinti pradelstus mokėjimus

Asmeniniai veiksmai, kurių galite imtis. Pradėkite nuo mokėjimo priminimo išsiuntimo likus savaitei iki mokėjimo datos. Jei galite, automatizuokite šiuos priminimus, kad sumažintumėte darbo krūvį. Tai padarius jūsų bendravimas tampa nuoseklesnis ir jie gali pasiruošti mokėjimui. Pateikiame mokėjimo priminimų siuntimo tvarkaraštį: 7-10 dienų po mokėjimo termino: Išsiųskite draugišką priminimą su sąskaitos faktūros kopija. 20-25 dienos po mokėjimo termino: Išsiųskite kitą mokėjimo priminimą tiesiogine, bet mandagia žinute. Galite priminti klientui apie visas palūkanas ir mokesčius, kurie bus pridėti dėl pavėluoto mokėjimo. 35–45 dienos po mokėjimo termino: pabandykite tiesiogiai susisiekti su klientu, kad galėtumėte nustatyti visas problemas, trukdančias atlikti mokėjimą, ir rasti sprendimą. Jei galite rasti sprendimą, tai taip pat gali padėti užmegzti su jais asmeninius santykius ir pagerinti klientų pasitenkinimą. Jei jūsų klientas neturi pakankamai pinigų visiškai sumokėti, pabandykite įtikinti jį, kad mokėjimas jums turi būti svarbiausias jų prioritetas, kai jie turi pinigų.

55–65 dienos po mokėjimo termino: jei klientas vis tiek neatsako, atsiųskite priminimą ir paminėkite, kad jei jis reguliariai vėluoja mokėti, turėsite nustoti jam tiekti prekes ar paslaugas. Nustatykite terminą, kada jūsų paslaugos bus sustabdytos, kol bus gauti mokėjimai, ir apsvarstykite galimybę atlikti praleidimo pėdsaką, kad surastumėte savo klientą, jei jis vis dar nepasiekiamas. 90 dienų po termino: išsiųskite galutinį pranešimą, advokato įspėjamąjį laišką arba įstatymų numatytą reikalavimą. Įtraukite informaciją apie mokėtiną mokėjimą ir pateikite galutinį prašymą. Daugiau informacijos galite rasti internetiniame puslapyje.