Skaitmeninė rinkodara pradedančiajam verslui. 3 klaidos, kurių norėsite išvengti

Būdami jauna įmonė tikriausiai suprantate skaitmeninės rinkodaros svarbą savo verslui. Yra daugybė strategijų, galinčių padėti jūsų verslui įsibėgėti – SEO, socialiniai tinklai, VIDEO turinys, Blog’ingas ir panašiai. Galimybės iš tiesų neribotos. Tačiau skaitmeninė rinkodara neapsieina be rizikos – štai trys klaidos, kurių norėtumėte išvengti, kai kalbama apie skaitmeninę rinkodarą pradedančiosioms įmonėms.

Pakalbėkime apie KLAIDAS

  • Neinvestuojate į SEO

Svetainės optimizavimas paieškos sistemoms yra vienas svarbiausių skaitmeninės rinkodaros aspektų. Investicijos į gerą SEO praktiką padės užtikrinti, kad Google ir kitos paieškos sistemos tinkamai indeksuotų jūsų svetainę ir turinį, kad klientai galėtų lengviau jus rasti internete. Tai reiškia, kad reikia investuoti į raktinių žodžių tyrimus, kokybiškų nuorodų kūrimą ir užtikrinti, kad jūsų turinys būtų optimizuotas pagal paieškos sistemų algoritmus. Jei to nepadarysite, galite prarasti vertingą srautą iš potencialių klientų, kurie ieško to, ką siūlote.

  • Aiškios turinio strategijos neturėjimas

Kalbant apie skaitmeninę rinkodarą, turinys yra karalius. Jūsų turinys turėtų būti įdomus ir informatyvus, tačiau jis taip pat turėtų būti pritaikytas pagal paieškos sistemų algoritmus ir reguliariai atnaujinamas nauju turiniu, kad klientai vis sugrįžtų pasižiūrėti naujovių. Taip pat svarbu turėti aiškų planą, kaip dažnai skelbsite turinį ir kokiais kanalais (socialinėje medijoje ar tinklaraščiuose) jį populiarinsite. Neturint aiškios strategijos, jūsų turinys gali nepasiekti reikiamos auditorijos ir neturėti realaus poveikio galutiniams rezultatams.

  • Neįvertinate veiklos rezultatų

Skaitmeninė rinkodara suteikia įmonėms galimybę stebėti veiklą ir tiksliau nei bet kada anksčiau vertinti rezultatus, tačiau daugelis pradedančiųjų įmonių šia galimybe nepasinaudoja, nes nežino, kur ir kaip pradėti matuoti veiklos rodiklius, pavyzdžiui, paspaudimų skaičių ar konversijų rodiklius. Žinodami, kokie rodikliai yra svarbūs jūsų verslui, galėsite priimti geresnius sprendimus, į ką investuoti laiką ir pinigus, kad investicijos atsipirktų maksimaliai.

Norint išvengti klaidų – geriausia kreiptis pagalbos pas marketingo specialistus.

Jie gali išanalizuoti jūsų verslo situaciją ir pasirinkti tinkamiausias skaitmeninio rinkodaros strategijas, kurios padės jums sėkmingai pradėti savo verslą.

Atlikdami verslo analizę, jie ras veiksmingiausią būdą, kaip pasiekti jūsų verslo tikslus. Jie taip pat gali įvertinti esamus rodiklius ir pasiūlyti modifikavimo sprendimus, kad jūsų verslo veikla būtų sėkmingesnė.