Tr. Lie 6th, 2022

Svarbu, kas yra viduje, bet nuostabu, ką gera pakuotė gali padaryti jūsų produktui. Tai, kaip jūsų produktas yra supakuotas, turi stebėtinai svarbų vaidmenį vartotojų reakcijoje. Gera pakuotė gali pakelti jūsų prekės ženklą, pateisinti aukštą kainą ir būti pagrindiniu skirtumu tarp jūsų ir jūsų konkurentų – ir tai tik pradžia. Kad suprastumėte, kodėl pakuotė tokia svarbi, turite suprasti, ką jūsų pakuotė perduoda. Yra keli pagrindiniai produkto pakuotės elementai: forma, dizainas, medžiagos, spalvos ir tekstas. Kiekvienas elementas kažką praneša apie jūsų prekės ženklą tiek atskirai, tiek visos pakuotės atžvilgiu. Tai tokie dalykai kaip: Jūsų prekės ženklo balsas ir vertybės. Kam parduodamas jūsų produktas. Ką daro jūsų produktas. Jūsų pakuotė taip pat iš esmės praneša apie kitus dalykus, pavyzdžiui, jos rinkos vertę ir – kad ir kaip keistai atrodytų – kuo vartotojas gali tapti, jei naudos produktą.

Galų gale, produkto pakuotė yra susijusi su rinkodara. Jūsų pasirinktas pakuotės dizaino būdas padės vartotojams atskirti jūsų produktus nuo kitų panašių gaminių ir padės jums laikui bėgant atpažinti prekės ženklą. Gerai suprojektuota pakuotė taip pat gali pakeisti vartotojų elgesį jūsų naudai. Pavyzdžiui, 72 % vartotojų teigia, kad produkto pakuotės būdas turi įtakos jų apsisprendimui pirkti, o dar daugiau (81 %) teigia, kad tai turi įtakos jų dovanų pasirinkimui. Jei pripažįstate, kad pakuotė yra tokia, kokia ji yra – jūsų produkto reklama, kuri stovi kartu su ja lentynoje – tampa aišku, kad nėra vietos klaidoms. Gera pakuotė gali žymiai pakeisti jūsų pagrindinę eilutę, todėl jūs turite užtikrinti, kad pakuotė būtų parduodama.

Medžiagos pasirinkimas yra viena iš svarbiausių jūsų pakuotės dizaino dalių. Tai, ar pasirinksite popierinį ar plastikinį kelią, priklauso nuo jūsų prekės ženklo stiliaus ir paties gaminio, tačiau atminkite, kad vartotojai dažniausiai renkasi popierines pakuotes. 68 % vartotojų teigia, kad labiau linkę rinktis produktą popierinėje ar kartoninėje pakuotėje, o ne plastikinėje pakuotėje, o 63 % teigia, kad dėl popierinės pakuotės produktas atrodo kokybiškesnis. Daugiau informacijos galite rasti internetiniame puslapyje.