Kada reikia keisti SEO specialistą?

Kada reikia keisti SEO specialistą?

Ne paslaptis, jog ne kiekvienas SEO specialistas yra savo srities profesionalas. Tačiau neretai galima pastebėti, jog kai kurie klientai būna patenkinti specialisto darbu, o kiti turi daug nusiskundimų. Tuomet kyla klausimas, ar tikrai SEO specialistas kaltas, jog įmonė negauna rezultatų, kurių nori? Kada reikia keisti SEO specialistą, o kada savo požiūrį į paslaugas? Prieš atsakydami į šį klausimą, pateikiame keletą priežasčių, kodėl SEO paslaugos gali neteikti naudos:

  • SEO specialistas neturi pakankamai patirties, jog atliktų kokybišką darbą. Deja, bet kartais tai būna viena iš priežasčių. Kaip ir minėjome, ne visi SEO specialistas yra savo srities profesionalai. Kai kurie baigia kursus ir bando užkariauti Google paiešką turėdami mažai žinių ir neturėdami patirties.
  • Skirtas SEO biudžetas yra per mažas. Tai itin dažnai pasitaikanti problema. Tokiu atveju augimas yra mažas, todėl ir rezultato beveik nesimato. Visgi tai galima ištaisyti labai lengvai – skirkite didesnį biudžetą ir džiaukitės geresniais rezultatais.
  • Konkurencinga niša. Šis punktas panašus į antrąjį, kadangi skyrus didesnį biudžetą, būtų galima pamatyti greitesnius rezultatus. Visgi reikia suprasti, jog tam tikrais atvejais augimas bus lėtesnis, ypač tuomet, kai konkurencija yra didelė.
  • Nevykdote įsipareigojimų. Jeigu jūs arba jūsų programuotojai stabdo specialistų darbą, tuomet nesitikėkite rezultatų. Komunikacija ir bendradarbiavimas labai svarbu SEO srityje, todėl būkite atidūs ir stebėkite, kaip vyksta procesas. Jeigu atmetate specialisto pasiūlymus, neatliekate rekomenduojamų programavimo darbų, tuomet nesistebėkite, jog rezultatai nejuda ir negauna norimų rezultatų.
  • Galima pastebėti, jog dažnai klientai dėl aukšto atmetimo rodiklio kaltina SEO specialistus. Bet reikia pripažinti, jog yra priešingai. Neretai SEO gali nukentėti dėl aukšto atmetimo rodiklio. Jeigu jis labai aukštas, Google tai gali matyti kaip signalą, jog šis puslapis yra ne visai tai, ko ieško lankytojai. Dėl to pozicija gali šiek tiek nusileisti. Gera žinia ta, jog atmetimo rodiklį visada galima pagerinti. Pagalvokite apie svetainės dizainą, turinį ir patobulinkite, jog lankytojai nuspręstų likti svetainėje ir pasidomėti, kas siūloma.

Kaip matote, neretai neverta keisti specialisto, kadangi gali būti, jog tai visiškai ne jo kaltė, jog rezultatų nesimato. Komunikuokite su specialistu, informuokite apie savo nuogastavimus dėl rezultatų, jog galėtumėte su specialistu priimti tinkamą sprendimą, kaip juos reikėtų pagerinti.

Ar galima nutraukti SEO sutartį?

Sutarties nutraukimo sąlygos priklauso nuo įmonės. Kai kurios įmonės pasirašo neįpareigojančias sutartis. Tai reiškia, kad bet kada galėsite atsisakyti paslaugų, jeigu jos neatneš jums naudos. Jeigu pasirašėte sutartį metams ar net keleriems, tuomet atsisakyti paslaugų bus sudėtinga. Neretai sutartyse nurodoma, jog galima atsisakyti sutarties, bet tokiu atveju reikės mokėti tam tikrą sumą. Bet kuriuo atveju, jeigu specialistas neatneša sutartų rezultatų, reikėtų svarstyti apie kitą specialistą.

Digital Star – SEO specialistai