Pr. Geg 23rd, 2022

Logistikos svarba verslui

Dirbant prekyboje, ar kurioje nors gamybos,  logistikos srityje, kiekvienas suprantame kaip svarbu turėti patikimus partnerius, kuriems galima būtų perduoti tiek pilnus, tiek dalinius krovinius, tiek importui tiek eksportui. Tai ypač aktualu didesnėms gamykloms, bei fabrikams pristatant žaliavas, pagal nustatytą gamybos planą. Ne ką svarbiau yra ir prekybos įmonėms. Kartais, net ir menkiausi logistiniai nesklandumai gali kainuoti didelius pinigus verslui. Na, o mes oginski.lt kolektyvas pasidalinsime patarimais iš asmeninės patirties, ką reikia žinoti apie dalinius krovinius, bei jų pervežimą.

Daliniai kroviniai (LTL) yra atskira specifika

Dauguma logistiką supranta kaip, sunkvežimio pakrovimą, pervežimą ir iškrovimą pagal tam tikrą maršrutą. Taip veikia pilni kroviniai ( FTL). Kuomet į transporto priemonę įkraunamas leistinas kilogramų skaičius, pakraunanama, išvežama, iškraunama. Čia tiesiog reikia gerai ir greitai valdyti informacijos srautus.

Visai kitas darbas yra LTL krovinių gabenimas. Kaip ir sako jų pats pavadinimas – dalinis, reiškia sunkvežimio priekaboje yra daugiau krovinių, be Jūsų. O tai reiškia, jog yra daugiau pakrovimų – iškrovimų. Pailgėja pristatymo laikas, tačiau tuo pat metu galite parsivežti krovinį ir sutaupyti, viskas priklauso nuo situacijos.

Neeilinės situacijos:

Kartais, jei krovinys yra itin svarbus ir jis reikalingas čia ir dabar, verslas moka kaip už pilną krovinį, tam jog išvengti papildomų sustojimų ir greičiau gauti krovinį. Kaip pavyzdys: iš Italijos, į Kėdainius greitai reikėjo pervežti pakuotę, kuri sudaro vos 7 paletinius vienetus. Nors krovinys teoriškai yra dalinis, užsakoma pilno krovinio paslauga, vien tam, jog išvengti gamybos trikdžių.

Tad jei norite sutaupyti, paslaugas užsisakyti kiek įmanoma anksčiau.

Į ką atkreipti dėmesį?

Dalinių  LTL krovinių gabenimas reikalauja daugiau kruopštumo ir detalumo. Dirbama su daugiau klientų, tad nepatyrę logistikos specialistai dažnai susimaišo ir pridaro klaidų.

  • Patariame rinktis gerai žinomas įmones, o pačius dalinius krovinius ir jų pristatymus išmėginti su skirtingomis įmonėmis, nepriklausant nuo jų esamos pervežimo kainos. Laikui bėgant šis metodas leidžia „atfiltruoti“ patikimus logistikos partnerius.
  • Vengti logistikos įmonių, kuriuose yra didelė darbuotojų kaita. Tai parodo, jog įmonė turi viduje tam tikrų problemų ir jas sprendžia neefektyviai. Tas pats gali atsitikti su Jūsų kroviniais!
  • Nesirinkti pagal kainą, o orientuotis į kokybę. Sutaupyti keliasdešimt, ar šimtas eurų, gali atnešti didelius nuostolius kaip baudos už prekybos tinklų dėl prekių nepristatymo. Ir panašiai.